της Γεωργίας Καλύβα
Η δεύτερη ημέρα της Επιτροπής για το Δικαίωμα των Κοριτσιών και των Γυναικών στην Εκπαίδευση βρήκε τους εμπειρογνώμονες να πραγματοποιούν πέντε μη συντονισμένες συζητήσεις και εννιά συντονισμένες.
Η πρώτη συντονισμένη συζήτηση είχε θέμα τα αιτία που οδηγούν στον παραγκωνισμό των γυναικών από την εκπαίδευση, ένα θέμα το πρότεινε η Νιγηρία. Η δεύτερη είχε θέμα τους τρόπους αντιμετώπισης του παραγκωνισμού των γυναικών από την εκπαίδευση, για να ακολουθήσει η πρόταση της Ιαπωνίας για τη γυναίκα πρόσφυγα.
Στη συνέχεια, μετά από πρόταση της Αιγύπτου συζητήθηκε η πρόσβαση στην εκπαίδευση σε γυναίκες με αναπηρία με τους αντιπροσώπους των χωρών να προβληματίζονται ιδιαίτερα. Το ίδιο συνέβη όταν έπεσε “στο τραπέζι” και το θέμα της σύγκρισης των δυο φύλων στην εκπαίδευση. Η έκτη πρόταση είχε θέμα το ρόλο των ΜΜΕ έπειτα από πρόταση του Ισραήλ.
Έβδομη κατά σειρά πρόταση ήταν αυτή του σχολικού εκφοβισμού και ρατσισμού για να ακουστεί λίγο πριν το τέλος αυτό των διακρατικών συνεργασιών. Η συζήτηση πάνω στο γραπτό υπόμνημα που πρότεινε η Γαλλία ήταν και η τελευταία.
Μετά από αυτή έγιναν από τους εμπειρογνώμονες κάποιες τροπολογίες πάνω στο γραπτό κείμενο που είχε συνταχθεί το Σχέδιο Γνώμης, το οποίο με απόλυτη συναίνεση μετατράπηκε σε Γνώμη Επιτροπής.
Leave a Reply