Πολύ καλησπέρα σε όλους μαζί και έναν-έναν ξεχωριστά και καλή Κυριακή!

Καλωσήρθατε και επίσημα στην Επιτροπή Ηλεκτρονικής Υποστήριξης του ΜΡΔ 2020 (ΗΥ μεταξύ μας από εδώ και πέρα για να μη γράφουμε σιδηροδρόμους).

Λοιπόν, spoiler alert, ακολουθεί κατεβατό, είναι το πρώτο και θα προσπαθήσω να είναι και το τελευταίο. Θα είμαι σύντομος όσο μπορώ, αλλά και αναλυτικός μαζί, προκειμένου να σας δώσω μια πιο σαφή εικόνα του τι κάνει η περίφημη ΗΥ, νομίζω σας το χρωστάω.

Αρχικά να συστηθώ, είμαι ο Βασίλης και τυχαίνει να είμαι ο παλαιότερος της ομάδας από όσους βρισκόμαστε εδώ. Σχεδόν όλοι με φωνάζουν πάπστερ (από το Παπαστέργιος), οπότε μπορείτε να κάνετε το ίδιο και εσείς, αν θέλετε. Όχι ότι έχει και καμία σημασία, αλλά σπουδάζω στο τμήμα πληροφορικής του ΑΠΘ. Το τηλέφωνό μου είναι 6994864687, μπορείτε να με παίρνετε 24/7 για ό,τι προκύπτει. Προτείνω να το αποθηκεύσετε μιας και συνεχίζετε να διαβάζετε ως εδώ, στη χειρότερη περίπτωση θα σας μείνει για καμιά φάρσα, για να μην πάει τελείως χαμένο.

Στα σημαντικά, η φετινή διοργάνωση θα γίνει αποκλειστικά online, επομένως η ΗΥ θα διαδραματίσει κομβικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα. Η online διεξαγωγή αποτελεί πανελλήνια καινοτομία (χωρίς υπερβολή), επομένως, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για όλους μας να παρουσιάσουμε ένα ποιοτικό αποτέλεσμα για πολλούς λόγους (ηθική ικανοποίηση, καινοτόμα εμπειρία, χρήσιμες γνώσεις, ισχυρό χαρτί για βιογραφικό και άλλα που πιθανόν μου διαφεύγουν).

Πρακτικά, η ΗΥ έχει τις εξής αρμοδιότητες:

  1. Διαμόρφωση και άνοιγμα ηλεκτρονικών αιτήσεων (διπλωματών και δημοσιογράφων)
  2. Εποπτεία των αιτήσεων
  3. Εξαγωγή των δεδομένων από τις αιτήσεις και ενημέρωση της Οργανωτικής Επιτροπής (ΟΕ μεταξύ μας για συντομία)
  4. Διαχείριση ιστοσελίδας
  5. Αποστολή μαζικών emails σε εγγεγραμμένους στο newsletter μας
  6. Διαχείριση ηλεκτρονικής παράδοσης βεβαιώσεων συμμετοχής
  7. Διαχείριση ηλεκτρονικής παράδοσης βραβείων διπλωματών
  8. (σε μικρότερο βαθμό) επεξεργασία πολυμέσων (φωτογραφίες, γραφιστικά, βίντεο)

Σε τεχνικό επίπεδο, τα παραπάνω μεταφράζονται στις εξής λειτουργίες-αρμοδιότητες:

  1. Χρήση βασικών εργαλείων του Microsoft Excel
  2. Βασικές λειτουργίες σε html και WordPress
  3. Βασικές λειτουργίες σε word και pdf
  4. Εποπτεία του email roh.technical@gmail.com για τυχόν ερωτήσεις μαθητών/καθηγητών ή αιτήματα των υπολοίπων ομάδων της διοργάνωσης (π.χ. ΟΕ)
  5. (σε μικρότερο βαθμό) Χρήση προγραμμάτων επεξεργασίας πολυμέσων (Photoshop, Illustrator, Premier)
  6. (μπόνους) έξτρα τεχνικά θέματα που προκύπτουν έκτακτα και χρειάζεται να τα αντιμετωπίσουμε

Σημαντική παρατήρηση: σε καμία περίπτωση δε χρειάζεται να είστε experts σε όλα τα παραπάνω, αλίμονο. Μας φτάνει να έχετε χρόνο και όρεξη να μάθετε, γιαυτό άλλωστε είμαστε εδώ εμείς οι παλιότεροι, μη διστάζετε να μας ρωτάτε για το οτιδήποτε, όσο χαζό και αν φαίνεται. Κι εμείς έτσι μάθαμε να κάνουμε ορισμένα πράγματα, επομένως θα είναι χαρά μας να βοηθήσουμε. Τα καλά νέα είναι ότι οι εργασίες από ένα σημείο και μετά μπορούν να τυποποιηθούν, επομένως θα παρατηρήσετε ότι θα χρειάζεστε διαρκώς λιγότερο χρόνο για μια εργασία, όσο θα εξοικειώνεστε με αυτήν (το λέω εξ ιδίας πείρας κατό τα κατό που θά ‘λεγε και ο Αλέφαντος/Κυρ-Αλέκος)

Φαντάζομαι θα ακολουθείτε το ΜΡΔ στα social media, επομένως θα είδατε ότι οι αιτήσεις συμμετοχής άνοιξαν σήμερα! Μια αρμοδιότητα λιγότερη, επομένως, αφού η 1η έχει γίνει! Αυτό που θα ήθελα πάντως από εσάς είναι να αφιερώσετε λίγο χρόνο και να περιηγηθείτε στις φόρμες (ατομική και ομαδική). Θα σας βοηθήσει ιδιαίτερα να έχετε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται, γιατί θα καταπιανόμαστε αρκετά συχνά με αυτές μέχρι και την ημερομηνία που θα κλείσουν (τέλη Οκτώβρη). Πιο συγκεκριμένα, θα σας πρότεινα να «παίξετε» με τα εξής:

  • Ανοίξτε τη φόρμα των ομαδικών εγγραφών και δοκιμάστε να κάνετε μια εγγραφή σαν να ήσασταν εσείς μαθητές
  • Διαβάστε τη διαδικασία υποβολής των ατομικών και των ομαδικών αιτήσεων (ποια είναι τα βήματα, πώς πληρώνει κάποιος, που στέλνει καταθετήρια κλπ)
  • Κατεβάστε τη φόρμα των ομαδικών εγγραφών και δοκιμάστε να τη συμπληρώσετε σαν να ήσασταν υπεύθυνος καθηγητής με φανταστικούς μαθητές

Αυτά, από εμένα, προς το παρόν. Δεν αναθέτουμε, λοιπόν, κάποια αρμοδιότητα ακόμη, απλά θα ήθελα μέχρι την επόμενη φορά να έχουμε όλοι μια σαφή εικόνα για το πως είναι η διαδικασία των αιτήσεων (από την πλευρά των μαθητών/καθηγητών), θα μας βοηθήσει αρκετά σε επόμενα βήματα.

Μιας και είπα για επόμενη φορά, καλό θα ήταν να βρεθούμε όλοι μαζί από κοντά την ερχόμενη εβδομάδα, ώστε να αρχίσουμε να ζεσταινόμαστε. Βασικό χαρακτηριστικό της ομάδας (και εμού ως υπεύθυνος) είναι να προσπαθώ να υπάρχει πολυφωνία και όσο γίνεται δημοκρατικότητα στην ομάδα. Για αυτό, λοιπόν, θα ήθελα να δηλώσετε παρακάτω τις μέρες και ώρες που είστε διαθέσιμοι, ώστε να βρούμε μια ώρα που να βολεύει όλους. Στο ίδιο πλάνο κινείται και η απόδοση αρμοδιοτήτων, την οποία, θα προσπαθήσω να διαμορφώσουμε με βάση τα ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ή προτιμήσεις σας. Προφανώς και μπορεί να χρειαστεί όλοι μας να κάνουμε κάτι εάν προκύψει ανάγκη, αλλά θα ήθελα να ξέρω πώς σας φαίνονται τα ακόλουθα αντικείμενα-τομείς αρμοδιοτήτων, για να τα λάβω υπόψην (όσο γίνεται) στην κατανομή. Βαθμολογήστε μου επομένως τους τομείς από το 1 (λιγότερο) μέχρι το 5 (περισσότερο), με βάση το πόσο σας κάνουν «κλικ».

Αυτά από εμένα, ακολουθεί η φόρμα και τελείωσε το κατεβατό. Υπόσχομαι να μην υπάρξει άλλο. Για ό,τι χρειαστεί, εννοείται πως είμαι στη διάθεσή σας. Για απορίες τεχνικής φύσης καλό είναι να διατυπώνονται στο group chat για να μπορούν όλοι να διαβάζουν την απάντηση και πιθανόν να προλάβουμε, με τον τρόπο αυτό, κάποια αντίστοιχη απορία. Σε κάθε περίπτωση μη διστάσετε να μου πείτε και σε προσωπικό μήνυμα (messenger, instagram) ή τηλέφωνο.

Θα είμαστε σε επικοινωνία, Καλό υπόλοιπο Κυριακής από εμένα. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Η ΦΟΡΜΑ!